Sååå seg

Jag vet inte vad det är med mig just nu, jag känner mig så seg. Jag har legat och sovit större delen av eftermiddagen och svettats floder. Jag börjar väl inte bli sämre igen, nu när jag lagom börjat bli kry från min förkylning? Så får det bara inte vara. Skulle behöva laga mat nu men jag har varken ork eller lust. En vända ner till pizzerian känns lockande, men det har blivit alldeles för mycket onyttigheter på sistonne, så jag ska låta bli. Ska försöka slänga ihop någonting av det jag har hemma istället. Efter maten blir det en iskall dusch och sedan ska vi iväg och spela minigolf med Stefan och Lovisa. Är inte speciellt laddad just nu, men det kommer säkert bli roligt när vi väl kommer igång.

 

Minigolf är bland det mest irritationsbildande sysslan jag kan komma på. Det brukar gå åt helskotta för mig och svordommarna har en tendens att flöda hej vilt. Jag stampar med fötterna och beklagar mig högljutt när det går dåligt. Dessutom måste man hålla sig på säkert avstånd när jag har en minigolfklubba i näven. För ett par år sedan spelade jag minigolf med en tjejkompis och jag fick för mig att testa golfsvingen. Bakom mig stod min kompis, som för övrigt inte var beredd på min impulsivitet, och tjong sa det så fick hon klubban på näsbenet. Wooops! Att spela minigolf med mig gör man alltså på egen risk.

 

Här är lite bilder från när vi var och spelade minigolf sist.

 

          

 

     

 

     

 

 

Kan ju tillägga att alla överlevde denna golfrunda med alla ben i behåll, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0