Söndag

Usch nu är det redan söndag. Helgerna går alldeles för fort och det känns inte som om man hinner vila någonting. Jag somnade vid 22-tiden igår och sov till 10.30 idag, men jag är fortfarande trött. Det är ju som vanligt... Jag jobbar ungefär till klockan 14.00 imorgon och efter det ska jag ringa till vårdcentralen och boka tid för blodprov, så att jag kan få veta varför jag mår såhär dåligt. Jag måste få bukt på problemet tills skolan börjar, annars kommer jag få allvarliga problem med mina studier. Att skriva tenta när jag är såhär trött och har en minnesförmåga i likhet med en guldfisk känns inte som någon höjdare. 

 

Igår tittade jag och Emil på film och jag halvsov i soffan enligt vanlig ordning. Vi hyrde Step Brothers - riktigt rolig film. Den kan jag rekommendera om man vill se en knasig film som bjuder på många skratt.

 

Jag har precis varit och handlat och nu ska jag baka toscakladdkaka. Vi ska bort till Emils mamma vid 15.30 och fika i hennes nya lägenhet och då ska jag ha med mig lite gott till kaffet. Det ska bli spännande att se hur det har blivit i lägenheten, för sist jag var där så stod allting i kartonger högt och lågt. Det kommer säkert att vara jättefint nu när hon har fått satt sin personliga prägel på den där fina lägenheten.

 

Ha en bra avslutning på helgen allesammans!

Over and out


Kommentarer
Postat av: sofie (dillen)

Så gott med toscakaka! Lycka till på vårdcentralen, hoppas de hittar vad som kan vara fel. Bra att du står på dig så att du kan bli bättre! :)

2009-07-27 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0