Torsdag

Nu sitter jag här igen, hemkommen från jobbet för drygt en timme sedan. Dagen har över lag varit seg på grund av att jag inte kunde somna i natt efter ett allt för högt kaffeintag på kvällen. Jag låg vaken till ungefär 01, dvs 5 timmar innan jag skulle börja jobba. När klockan väl ringde ville jag bara dra täcket över huvudet och skita i allt. Dessvärre skulle det ju bli ett jäkla liv om man gjorde det, så jag pallrade mig motvilligt upp och cyklade i ösregn ner till jobbet. När jag väl kom till dit knallade dagen på som vanligt. Vid fikadags bjöd SKF och NMU alla sina anställda på gigantiska räksmörgåsar á la deluxe. Där satt jag i fikarummet med min nektarin och mitt glas vatten och tyckte grymt synd om mig själv. När alla hade ätit färdigt kom NMU:s omtänksamma arbetsledare och knackade mig på axeln och frågade om jag också ville ha en räksmörgås, för att några av deras anställda var sjuka. Blev jag glad eller blev jag glad, haha. Tänk vad det förgyllde min dag - det var såå gott!

 

 

 

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch. Man luktar ju inte direkt hallongodis efter en heldag på städ kan jag lova. Efter det blir det eftermiddagslur i soffan tillsammans med katterna.

 

Over and out


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket, gumman! Sånt blir man glad av att höra :) Kram på dig!

2009-07-09 @ 19:03:16
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0