En helt vanlig dag...

Idag tog jag mig en skön och välförtjänt sovmorgon. Trodde jag skulle vakna och ha en djävulusisk träningsvärk efter gårdagens power walk och skivstångspass, men icke. Det känns bara litegrann – på ett behagligt sätt. Idag har jag inga större planer för dagen. Har precis ätit frukost som bestod av en kopp grönt te och en smoothie gjord på jordgubbar, banan, kiwi och naturell yoghurt. Det var rejält uppiggande! När jag har gjort mig i ordning ska jag bege mig ner en sväng på stan för att uträtta några ärenden och sedan titta in på Netto som har invigning idag. Jag såg i reklambladet att de hade en massa bra erbjudanden på frukt och grönsaker och det kan man ju inte missa! Då kan det tänkas bli en smaskig fruktsallad till kvällen.

 

 

 

När jag kommer hem från stan måste jag städa… igen. Jag städade ju som en galning i början av veckan, men nu ser det precis likadant ut igen. Förbaskade katter till att håra ner och sprätta kattsand överallt. Det är tur att man har bra tålamod! För övrigt blir dagen lugn. Det är vilodag från träningen så att kroppen kan återhämta sig ordentligt. 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0