Fredag 5 juni

Idag är jag tröttare är tröttast. Jag vaknade vid 9.30 och gick upp och gjorde i ordning en ordentlig frukost med fil, kokt ägg, ostsmörgås och en kopp rött te. Avnjöt det i sängen framför tv:n. Efter frukosten skulle jag bara vila ögonen lite, men råkade visst somna om och sov till 12.30. Min kropp måste vara helt utsvulten på sömn verkar det som. Har även lite huvudvärk idag, men den ska förhoppningsvis ge med sig när jag kommer ut i friska luften och får röra lite på mig. Måste cykla upp till Willy:s idag och handla lite. Det är tomt som en öken i kyskåpet... Ungefär lika tomt som det är på mitt bankkonto. Usch det känns inge vidare. Lyckligt nog är det lön från Sodexo den 15:e så jag får bita ihop och vända på kronorna tills dess. Det borde jag klara!

 

Planen för kvällen ser än så länge ganska tom ut. Öltältet öppnar idag på torget, men det är ju så tråkigt väder och både jag och darling ska jobba imorgon bitti. Får se om det kanske bär av en stund ner dit i alla fall. Det får darling avgöra...

 

Nu måste jag rycka upp mig lite och få någonting vettigt gjort. Disken står i drivor ute i köket och vart man än går i lägenheten får man kattsand under fötterna. Diska och dammsuga låter kanske som en god idé? Någon frivillig?

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0