Gårdagens prestation

Nu är jag i full gång med baket av mitt födelsedagsfika tills på torsdag. Idag har jag bakat gigantiska havrekakor med russin i, jättefina gyllene kokoskakor och enorma kanelbullar. Jag är riktigt stolt över min prestation och jag hoppas verkligen att det kommer att komma många fikasugna på torsdag, annars kommer jag att få leva på fikabröd resten av året. Det vore ju för tragiskt ;)

 

Här har ni mina bakverk

(klicka på bilderna för att göra dem större)

 

        

Havrekakor med russin

 

Kokoskakor

 

        

Kanelbullar

 

Inte illa va? Jag är riktigt nöjd om jag får lov att säga det själv. Imorgon ska det bakas tryffelkladdkaka - det sista som ska göras inför kalaset.

Är det någon som är intresserad av recepten på mina bakverk så är det bara att hojta till!


Kommentarer
Postat av: carro

Vad duktig du är på att baka!! =)

Ser riktigt gott ut.

kram

2009-07-01 @ 11:29:23
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är fantastiskt duktig du! Bara att baka mitt i natten är ju värsta prestationen... Hoppas du får en fin da imorgon! =)

2009-07-01 @ 23:46:29
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0