Sol och bad

Idag har jag legat och pressat på Djulö större delen av dagen. Solen sken som aldrig förr och det tog riktigt bra - fick en solkysst och fin bränna. Smorde in mig med solfaktor 20 för att vara på den säkra sidan. Att bränna sig är bland det värsta som finns! Jag har även vågat mig i plurret och tagit årets premiärdopp. Badkruka som jag är så tog det emot att stega sig ner i det iskalla vattnet - men jag kom i trots allt! Var till och med i tre gånger, men de andra två gångerna var för att förhindra risken att brinna upp.

 

 

 

Sitter just nu och äter en lite sen lunch och sedan blir det en dusch. Känner mig rätt sunkig efter all solkräm och svett från den varma cykelturen. Måste fräscha till mig lite eftersom vi ska gå ut och äta ikväll. Vi ska fira Mattias som fyller 23 år idag. Vart vi ska är ännu inte bestämt - det får födelsedagsbarnet bestämma. 

 

Ha en underbar eftermiddag i solen allesammans. Bäst att njuta till max nu - man vet aldrig hur länge det här härliga vädret håller i sig.

Ciao


Kommentarer
Postat av: - Martina -

Åh tackar! =D

Jag köpte den på bikbok förra sommarn..

Känner mig väldigt flickig i den =)



kram!

2009-06-24 @ 17:51:43
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hej, fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-24 @ 19:36:44
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0