Spotify

Just nu sitter jag och letar som en galning efter någon form av länk där man kan ta hem den kostnadsfria reklamversionen av Spotify. Jag har ingen invit - därför kan jag inte skaffa den riktiga. Mitt letade har hittills gått helt utan framgångar och därför börjar jag bli en aning frustrerad. Jag skulle så gärna vilja ha Spotify eftersom det verkar vara en smidig lösning då jag för tillfället lider av musiktorka.

 

 

 

Är det någon som vet hur man gör för att ladda ner reklamversionen eller har du några andra bra Spotify-tips - skriv en rad till mig vettja!


Jag kan ju nu meddela att jag äntligen har fått Spotify. Jag gav upp letandet efter en länk på nätet och frågade istället runt bland folk på MSN om de råkade ha en invite till övers. Det fanns närmre än vad jag trodde - redan på tredje försöket hittade jag en. Stort tack Markus! Han skickade över den till mig och så hade jag ett inlogg inom några minuter. Jag har redan hunnit skaffat mig en gedigen lista med låtar som spelar för fulla muggar här hemma. Spotify is good shit alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0