Blivande bullmamma?

Haha, igår var jag inne på tv4.se och klickade runt lite. Jag hade precis tittat på programmet Familjen annorlunda. Läste lite om det programmet på hemsidan och efter det hittade jag ett test som jag bara var tvungen att göra. Testet gick ut på att svara på några enkla frågor som sedan skulle visa hur många barn man ska ha i framtiden. Jag blev tydligen bullmamman som ska ha många barn. Spännande... Återstår att se hur det blir med den saken. Jag som alltid sagt två barn, varken mer eller mindre. Är väl ganska Svensson... Volvo, vovve, villa...  You name it.

 

Här nedan är svaret på mitt test:

 

Bullmamman
(39% av alla som gjort testet)
Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma!

 

Charmtroll =)

 

Vad fick du för svar på testet? Partyprinsessa eller bullmamma? Kommentera gärna och berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0