Dagens citat

Idag fick jag höra den mest klockrena kommentaren. Jag och en kompis sitter i matsalen i skolan och diskuterar både det ena och det andra och efter en stund kommer vi in på Earthour som var i lördags. Vi pratade om hur vi hade spenderat den timmen. Hon hade varit hemma hos sin pojkvän med ett gäng vänner, tänt ljus och berättat spökhistorier. Det lät hur mysigt som helst. Min kväll blev däremot inte riktigt lika lyckad. Jag hade lovat mig själv att släcka ner allting, vilket de gjorde på festen jag skulle gått på, men jag satt ju hemma... själv. Jag skippade festen för att istället gå på Harrys med några andra. I väntan på att möta de satt jag hemma och drack vin med mig själv (lätt berusad) framför datorn, så jag hade inte lust att släcka ner allting för då hade jag somnat. Det lyste i köket, det lyste i hallen, jag hade stereon och datorn på. Inte direkt miljömedvetet… Varav min kompis utbrister:
- Haha, och så var du själv på lyset också! Grattis, cirkeln var sluten…

Skarp kommentar Emma!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska till Lucky 7 i morgon där jag ska tatuera mig. Fast jag ska bara visa bilder i morgon. Kram

2009-04-01 @ 14:52:02
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0