Söndag

Vilken skojig och lite oförutsedd kväll det blev igår. Jag skulle ha gått på födelsedagsfest med tjejerna hos en av deras killkompisar, men jag kom aldrig iväg. Jag satt hemma framför datorn och tog mig några glas vin (en hel flaska närmare bestämt) och gick sedan på Harry´s med två kompisar. När jag kom dit tyckte jag mig se ett bekant ansikte i baren. Det var en gammal klasskompis från gymnasiet i Norrköping som hade hittat till lilla Katrineholm. Han hade tydligen jobb här och pendlar emellan. Dessutom hade han flickvännen här också. Märkligt att man inte sprungit på varandra förr, eftersom stan är ganska liten… Hur som haver. Killen var kung på att dansa bugg. Det brukar inte direkt vara min favoritdans, men jäklar vad roligt det var att dansa med någon som verkligen hade koll på turerna och kunde föra. Vi dansade oss alldeles svettiga! Fick verkligen smak för buggen, så jag skulle kunna tänka mig en kurs framöver. Tänk att kunna svänga sina lurviga som paret här på klippet. Vore grymt häftigt!

 

 

Får lägga till det som ytterligare en sak som jag ska göra efter att jag har lärt mig spelar gitarr och återupptagit min spanska. Haha, hur ska jag hinna allting?

Vid 01.30 fick jag ett sms från darling att han hade kommit hem från Arlanda, så jag kilade dit på direkten. Han var solbränd och fin och såg oförskämt fräsch ut med sitt solblekta hår. Han hade en överraskning till mig. Fick det här jättefina armbandet i silver. Jag som så länge önskat mig ett silverarmband. 

 

 

 

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning – i hopp om att undanröja den baksmälla som gnager lite i skallen på mig. Det är helt klart nackdelen med kalasandet. Tycker inte om att bli trött och seg dagen efter, men det får man ta ibland.

Ta vara på sista timmarna av helgen, för snart är det måndag igen.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: sofie

Var det Robin Åbrodd i baren måntro? Har fått för mig att han jobbar i K-holm nuförtiden..hm.. :)

2009-03-29 @ 14:05:28
URL: http://dillensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0