090523

Usch jag känner mig helt förvirrad. Igår kände jag som om det var söndag och idag vettifan vad det känns som. Det var tur att jag ställde klockan för dagens väckning tidigt igår kväll, för annars hade jag aldrig kommit ihåg att jag skulle upp och jobba idag. Hur som haver... Nu har jag i alla fall varit och jobbat och det gick som vanligt bra. Jag gick dit och gjorde vad jag skulle och gick hemåt igen. Inte mycket att säga om det. På vägen hem gick jag en liten omväg och hälsade på min mormor. Hon blir alltid så glad när man tittar förbi. Hon bjöd på nybakade muffins och så satt vi och filosoferade lite om livet. 

För övrigt vet jag inte vad som händer idag. Har inga planer alls för helgen. Kan vara ganska skönt att ha helgerna planlösa ibland och låta tiden utvisa vad som ska ske. Det kan behövas den här veckan eftersom de närmast kommande helgerna är fullproppade med happenings. Nästa lördag är jag och darling bjudna till Linda och Annas gemensamma födelsedagsfest. Årets tema är svart och gult. Lite komiskt eftersom jag var klädd i skrikigt svart och gult på 80-talstemat förra året. Helgen efter det vankas det nationaldagsfirande hos Robert. Det ryktas om att han ska bjuda på smörgåstårta och det kan man ju inte annat än se fram emot. Helgen efter det är det studenthelgen och det brukar ju enligt vanlig ordning bjuda på fest och ståhej i stan. Veckan efter det ska det firas midsommar och darling fyller 23 år. Hej och hå. Hur ska det gå med så mycket festligheter på schemat? Mia goes partymyra, haha. Jag blir nästan trött av blotta tanken. Man börjar ju trots allt bli gammal.

 



Trevlig helg!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Jenny

har också varit förvirrad, trodde att det var fredag idag, men icke sa nicke. vad jobbar du med? :)



hälsade också på min mormor igår, men här var det jag som bjöd på fika istället, haha :)

2009-05-23 @ 15:00:49
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Verran

Allt bra med dig?=)

Hoppas du får en jättebra helg, vad du än hittar på ;)

2009-05-23 @ 17:03:09
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Hihi, ja den var faktikst ganska god :D

<3

2009-05-23 @ 17:25:42
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0