090525

Idag är det måndagen den 25 maj. Det innebär pengar från CSN och att Linda fyller 23 år idag. Stort grattis till dig! Hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag med tårta, paket och allt som hör födelsedagar till. Resten av firandet sparar vi till lördag då födelsedagsfesten med tema svart och gult går av stapeln. Då slår vi på stort!

 

Stort grattis till Linda!

 

För övrigt har jag inga planer för dagen. Jag ska väl bara betala räkningar, fortsätta med städningen där jag avslutade igår och framförallt skriva på uppsatsen i raketfart för att göra den klar. Inlämningen är otäckt nära nu och det återstår fortfarande slutet på diskussionen, hela sammanfattningen samt korrekturläsning. Hujedamig.


Kommentarer
Postat av: mia

Grattis till henne :)



Betalt räkningar har jag också gjort.. det finns verkligen inget tråkigare!

2009-05-25 @ 16:53:16
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0