Buhu...

Usch jag känner mig så nere idag. Det börjar hopa sig med allting man ska hinna innan sommarlovet. Det känns för jäkla tungt. Jag vet ju med mig att jag brukar få saker och ting gjorda i tid, hur jobbigt det än är, men innan man har rott problemen i land kan man ju få magsår för mindre. Just nu tampas jag dessutom med ett sockersug som får mig att klättra på väggarna här hemma. Jag kunde inte tygla mig idag på fikarasten och tryckte i mig två stycken chokladbollar som en kollega bjöd på till kaffet. Väldigt dumt gjort av mig eftersom det triggar suget mer än det hjälper. Jag som trodde att jag hade fått ordning på problemet nu efter tre veckor. Men icke… 

Usch jag orkar verkligen inte med allting just nu. Kan jag inte bara få sommarlov, nuuu? Men å andra sidan börjar det nya problem då. Sommar utan jobb betyder inga pengar. Utan pengar kan man inte betala hyra och köpa mat. Suck.

Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
Det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen

Men mycket vill ha mera


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk inte sådär... allting löser sig och det är inställningen som ändrar situationer... tro på att det kommer lösa sig då kommer det!=)

2009-05-12 @ 21:15:02
URL: http://ranoshee.blogg.se/
Postat av: Pusslaren

Yes, och jag har en jävla fantasi som ni alla känner till XD plus att folk faktiskt bara ser det som "vatten på sin kvarn", alternativt belägg för sina fördomar :p tihi ^-^



haha ior äger btw. <3

2009-05-12 @ 22:15:41
URL: http://pusslaren.blogspot.com
Postat av: Mickaela

sv: ja de var bra allihopa :D som sagt, jag är också en riktig snyftare :P Marley and me var grymt bra! EN utav mina absoluta favoritfilmer är Fear and loathing in Las Vegas med Johnny Depp!



KRam

2009-05-12 @ 22:18:37
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Frida

Usch usch usch!! Hoppas du får se något ljus i tunneln snart. Jag vet hur det känns...

2009-05-14 @ 17:50:19
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0