"Ledig" dag

Idag känner jag mig seg. Jag blev väckt av ett sms vid 06.50 och trodde inte att jag skulle kunna somna om, men det gjorde jag. Sov vidare till 10.45. När jag vaknade då var jag fortfarande lika trött. Märkligt det där… Låg kvar ganska länge i sängen och myste tillsammans med katterna. Så härligt när de ser att jag börjar vakna och så kommer de och hoppar upp i sängen och vill morgongosa. De gör det inte lättare för en att kliva upp ur sängen eftersom en mysstund med de kan vara huuur länge som helst och det vill man ju inte avbryta i första taget.

Idag ska jag fortsätta skriva på uppsatsen och efter det bär det av till Willys. Måste storhandla för det är tomt som en öken i kylskåpet. Skulle ha fixat det igår, men det började ösregna precis när jag kände mig manad att åka iväg. Idag kan jag inte komma undan det måstet eftersom att vi ska grilla ikväll och då kan ju mat vara en bra sak att ha. Kan underlätta, eller hur? Vi ska hem till Linda och Robert och grilla och umgås i goda vänner lag. Det ska bli mysigt.



Nehepp, dags att gör lite nytta.
Tjoflöjt 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det blir kul i kväll. Ska ladda upp med lite träning nu...

2009-05-20 @ 15:37:56
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0