Måndag

Sitter just nu i skolan. Jag ska snart ha uppsatshandledning och tog tilfället i akt att fördriva några minuter här innan dess. Blev ingen uppdatering av helgen igår på grund av att jag var rejält seg, minst sagt. Som jag skrev i lördags så var vi bjudna på fest hos en tjejkompis och hennes kille. De är från Polen och bjuder hela tiden på en massa vodka. Man är oartig om man säger nej, så det slutar alltid med att man dricker för mycket och blir dålig. Blev alldeles för full och fick skjutas hem istället för att gå på Statt. Så det kan gå... När jag vaknade igår morse var jag fortfarande onykter och huvudvärken var inte av denna värld. En och annan minneslucka hade jag också... Helt galet, för så brukar jag verkligen inte bli. Måste ha ätit för dåligt under dagen och alkohol på tom mage brukar ju sällan vara en bra kombination. Dessutom hade jag inte festat eller druckit alkohol på jättelänge och det drar ju ner tolleransen. Nu blir det lugnt med festandet framöver. Mår illa av blotta tanken på alkohol.


Nehepp, nu kanske man ska ta och göra någonting vettigt. Ska snart på handledningen och efter det bär det av hemåt för att skriva på uppsatsen. Skulle även behöva städa och tvätta, för det ser ut som ett bombnedslag där hemma.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0