Regnet det bara öser ner

Uh, vilket tråkigt väder det är idag. Det bara regnar och regnar. När jag vaknade vid 10-tiden gick jag upp och gjorde i ordning frukost och kröp tillbaka ner i sängen och åt framför tv:n. Jag fastnade fullständigt framför Gränsbevakarna Australien. Det var verkligen ett intressant program och man kunde inte annat än förvånas över hur dumma en del människor är. Hur tror man att man ska komma undan med att smuggla flera ton tobak värt 1,8 miljoner dollar obemärkt? Rikspuckon. Det programmet måste jag komma ihåg att fortsätta se. Klockan 19.00 måndag-fredag på kanal 9. 

Igår kväll lagade jag mat till mig och darling. Det blev en väldigt smarrig lasagne som var väldigt uppskattad. Efter det hyrde vi filmen Drillbit Taylor och åt chips med dipp. Jag missade dessvärre slutet av filmen eftersom jag somnade och sov som en klubbad säl. Typiskt, för det var en himla rolig film.


Nu ska jag skriva på min B-uppsats. Det är inlämning på onsdag och jag har en hel del kvar att pyssla med. När det är överstökat kanske man skulle kunna ta och börja leva igen. Börjar nämligen bli lite trött av att ha uppsatsen i tankarna non stopp.

Vad ska man hitta på ikväll då? Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du kan väl göra något radikalt som t.ex. bränna upp uppsatsen för det är något som jag känner för just för tillfället. Det ska bli så skönt att få lämna in den.

Kram

2009-05-22 @ 18:59:30
Postat av: CARRO

Haha, ja helt underbar, vi har faktistkt 2 ex av den på dvd, båda var oöppnade fram till den dagen! :P



Åh, tack så mycket. Va glad jag bild..

Allt bra annars då?

2009-05-22 @ 23:25:32
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: CARRO

Haha ah det är galet kul. Sen tycker jag om när han springer (med chans för att framstå som en tråkig mes, haha).. Och hon bara skriker. Och han springer iväg, jag får glädjerus och samtidigt sorg i hjärtat.. hahah nej nu är jag trött på riktigt :P

2009-05-22 @ 23:41:53
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: jess

haha, den filmen är kuL! :D

2009-05-23 @ 18:59:42
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0