Soft söndag

Idag ligger jag lågt. Håller på och pysslar lite med uppsatsen under tiden som tvättmaskinen är igång i badrummet. Jag har även dammsugit och ska moppa golven lite senare när jag orkar. För övrigt händer nog inte så mycket idag. Ska plugga och fixa lite här hemma tills darling slutar jobba vid 16.45. Då blir det nog en lugn kväll med lite film eller så.

 

Igår var jag och darling ute och åt pizza på Olympos uteservering. Det var riktigt mysigt, bortsett från ett gäng fulla och störande människor som satt bakom oss och gapade mellan borden. Det var så jäkla lockande att bara be de hålla käften, men jag behärskade mig. Efter maten åkte vi hem till mig och spelade ett parti Yatzi medan vi väntade på att Robert skulle höra av sig. När han ringde cyklade vi över till honom. Hemma hos honom drack vi lite grogg, snackade skit och väntade på att Anna och Sandra som var i Norrköping skulle komma hem. De blev väldigt sena så vi hann nästan somna till. Det slutade med att vi bangade utgången och gick hem och sov istället. Rätt skönt det också. Var ändå inte så taggad för utgång. Sparar de krafterna tills nästa helg istället då det vankas temafest!

 

Pluggtajm.

Over and out


SKRIIIVKRAMP! Jag kommer verkligen ingen vart med uppsatsen. Kan ingen bara hjälpa mig? Gaaah, jag blir tokig. Men men, tio djupa andetag... Försöka fokusera... Skriva...


Kommentarer
Postat av: Verran

Hoppas det gick bra med uppsatsen =D

Allt bra med dig ananrs?=)

2009-05-24 @ 20:29:12
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0