Vårbilder

Lite fina vårbilder!

Linda sitter och njuter av solskenet på trappan utanför Campus. 

Min fina balkong. 

Köpte en blomlåda och planterade blommor i veckan.

Även lite tomater försökte jag mig på att plantera. Det ska bli spännande att se om det blir någonting av det. Fröna har växt upp 2 cm hittills i alla fall. Nyskördade tomater i slutet av sommaren förhoppningsvis.

Tuss gumsan ligger i stolen på balkongen och solar. Myspys!

Har precis varit och jobbat min första städning på KappAhl på egen hand. Det gick bra. Det enda jag missade var att sätta dit en ny sopsäck på städvagnen, men det kan jag leva med. Nu ska jag byta om och bege mig ut på en promenad tillsammans med darling. Under mina två jobbtimmar nu på förmiddagen fick jag ihop 5021 steg på stegräknaren, så jag behöver inte gå så jättemycket till för att uppnå de 10 000 steg man bör gå per dag. 

Ikväll blir det grillning igen. Längtar redan!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0