Boring lista

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 00.40
2. Namn? Maria
3. Vart bor du? I Sveriges tråkigaste stad, enligt en undersökning härom året.
4. Hur många barn vill du ha? 2
5. Vill du gifta dig? Jag vet faktiskt inte. Drömde om det som liten, men nu vettifan.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär och äter med sked. På den fronten kommer jag aldrig att bli vuxen.
7. Har du ätit sushi? Yes. Minns dock inte riktigt hur det smakade för det var så länge sedan. Borde kanske äta det snart igen och friska upp minnet.
8. Favoritglass? Magnum mandelstrut.
9. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Två, förusatt att müsli räknas som flingor (?).
10. Humör? Jag vet inte riktigt. Mår konstigt, tänker för mycket...

Fyra Grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, inte vad jag minns.
2. Har du en hund? Nope, men jag skulle gärna vilja ha en. Överlåter det på framtiden!
3. Sover du helst själv eller med någon? Själv. Jag vill ha mycket space när jag sover. Fast oftast har jag ju en, ibland två, katter som breder ut sig som sjutton i sängen.
Hmm, skulle det inte vara fyra grejer? Jag kan bara se tre...

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej, jag är ganska nöjd med mina 168 cm. Är väl en ganska normal längd för en tjej - varken för långt eller för kort.
2. Skulle du vilja väga mer? Haha nej verkligen inte. Har nog med att försöka skaka av mig de extrakilon jag redan besitter.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Vad sjutton är det för fråga. Nej...
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Haha, vore kanske roligt med en spontanfylla en söndag natt. Who knows?

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nej. Jag har övat, men utan resultat.
2. Kan du slicka dig på näsan? Jajjemen, jag har nämligen en förjävligt lång tunga.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja, det kan väl typ alla?
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Tveksamt. Skulle väl vara under fyra timmars sömn i så fall.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jovars, men blir väldigt lättirriterad då. Stör mig på allt och alla.
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja, självklart!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, magen är ingenting jag visar mer än nödvändigt, så det känns onödigt. Men om jag hade en slank och fin mage så kanske jag skulle fundera på saken, för jag tycker att det är rätt fint.
9. Kan du suga? Den förmågan har väl alla, annars fick man nog ont om mat som liten.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jo, jag är ganska sparsam och ekonomisk av mig.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jo, fast jag skulle dock välja att kalla det "undanhållit delar av sanningen". Ibland mår nog föräldrar bäst av att inte veta allting.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja absolut, det får jag höra varje vecka.
3. Har du syskon? Japp, en äldre syster.
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har de säkert. Ingen är väl exemplarisk?
6. Har du varit full den här månaden? Nej.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja, jag tycker faktiskt att det är rätt roligt.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Yes, jag skulle ju sova, sen fastnade jag här.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja det har jag.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nepp.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? No.
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Inte vad jag vet, haha.
13. Har du haft sex med mer än tre personer? Mm.
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, finner ingen anledning till det.

VEM.

1. Vem älskar du? Familjen och vännerna.
2. Vem hade du senast sex med? Pojkvännen.
3. Vem vill du bli full med? Jadu, bra fråga faktiskt. Finns många roliga människor att festa loss med!
4. Vem är den bästa artisten? Oj, får man bara välja en? Stört omöjligt ju... Fast Winnerbäck ligger nog mig varmast om hjärtat faktiskt. Skulle inte överleva en vecka utan hans ljuva stämma.
5. Vem pratade du senast i telefon med? Pojkvännen.
6. Vem är snällast i världen? Min mamma, eller mormor. Kan inte välja enbart en!
7. Vem vill du prata med? Min mamma, eller en kurator kanske?
8. Vem sov du senast med? Min katt Felix.
9. Vem vet allt om dig? Hmm, svårt att veta faktiskt. Tror att det bara är jag själv som vet precis allt.
10. Vem hatar du mest? Hata är ett hårt ord - man kan ogilla eller tycka mindre bra om någon.
11. Vem kramade du senast? Min systerson och pojkvännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0