Första snön

I morse när jag vaknade och knallade ut i köket fick jag se snöflingor som sakta singlade ner utanför fönstret. De var inte speciellt stora - men snö var det. Nu har de hunnit bli mycket större och många fler och det blir bara värre. Jag tycker allt att det är lite för tidigt med snö, men vad ska man göra åt saken? Det är ju bara att gilla läget. Antagligen lär det inte bli mycket av den här snön eftersom vi ännu inte har några minusgrader (tack och lov). De stackars flingorna smälter bort i samma stund som de landar på marken.

 

 

 

Som du kanske redan sett
Första snö´n kom inatt
Nu flyttar vi med fåglarna som trotsar Atlanten

 

Uh, jag är fortfarande krasslig. Huvudvärken håller i sig och kroppen känns allmänt seg och hängig. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen och sova bort resten av dagen, men det går inte. Jag måste dammsuga och plocka undan lite här hemma samt plugga. Jag ligger ett kapitel efter i en bok som jag skulle ha läst till förra seminariet - plus att jag ska läsa de fyra kapitel som ska vara tills på fredag. Läsning som är så angenämt när man har huvudvärk *not*.

 

Jaja, så är livet!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Veronica <3

Jobbigt att du känner dig krasslig, hoppas du kryar på dig snart <3

2009-11-04 @ 12:23:37
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0