I love pj´s.

Jag tycker att det är så himla mysigt med mjukiskläder och pyjamaser av olika slag. Att byta om till några bekväma myskläder är det första jag gör när jag kommer hem. Det kan antingen vara joggingbyxor, pyjamasbyxor eller leggings tillsammans med en stor collegetröja och mina sköna tofflor. Igår när jag satt och klickade runt lite på H&M:s online shop hittade jag en pyjamas som jag föll pladask för. Den såg himla skön ut och var dessutom rätt snygg för att vara en pyjamas/mjukisdress. Jag undrar om den finns i butik, för jag är inget större fan av att handla via nätet. Är det någon som vet?

(Klicka för att förstora bilderna)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har inte den blekaste aning faktiskt, men jag vet att om du är medlem och köper idag, butik el internet, så är det 10% på ALLT. Inte så mkt men alltid nåt. Och från HM brukar det faktiskt gå riktigt bra att beställa från nätet, dom jag är mest nöjd med att va internet kund hos. Bra service o lätt att skicka tillbaka om det skulle va så att det skiter sig. :)

2009-11-26 @ 16:51:50
URL: http://www.stumpah.rocas.net
Postat av: carro

Den var ju jättefin, vill oxå ha en!! =) Var inne på hms hemsida men hittade den inte.... vart såg du pyjamasen?

kram kram

2009-11-26 @ 21:46:11
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0