I väntans tider

Jag sitter just nu bara vid datorn och segar. Egentligen borde jag spendera tiden på läsning, men jag orkar inte. Huvudvärken skulle bara distrahera mig och då förstår jag ändå ingenting av det jag läser. Jag önskar att klockan bara kunde bli ca 19.30 så att jag kan åka iväg och träna. Det är måndag idag och det innebär ett stenhårt pass med cirkelfys klockan 19.45. Det har blivit lite av en storfavorit och känns som en underbar start på veckan. För den som inte vet vad som menas med cirkelfys så är det ett stationspass där man kombinerar varannan station styrka och varannan kondition. Detta gör man med hjälp av olika redskap såsom hantlar, stepbrädor och skivstänger. Vi arbetar 45 sekunder på varje station och vilar 15 sekunder. Totalt är det elva stationer och passet omfattar tre varv runt dessa. Det är hur jobbigt som helst och man känner sig grymt duktig efteråt!

 

Imorse fick jag en mycket glädjande överraskning. Jag gick ut i badrummet och ställde mig på vågen för att se om träningen har gjort något resultat på sistonne. Jag blev positivt överraskad när jag såg att jag lyckats ta mig under 70 kg nu. 69,9 kg visade vågen och det innebär att jag har gått ner nästan 4 kg på sex veckor. Det är jag väldigt nöjd med! Än är det fortfarande väldigt mycket kvar att jobba på, men det kommer så småning om. Jag ska fortsätta träna och äta bra och då ger det sig av sig självt.

 

Tack och adjö


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Jodå jag tror jag förstod leken! Alltid kul med nya tips på lekar. Det som jag tycker är viktig med lekar är att dem ska inte ta för lång tid.., då kan det bli tråkigt. Vill helst spela flera spel och lekar under en kväll :)



2009-11-02 @ 18:54:10
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu har du chansen att bli Månades Ängel på http://bracy.se.



Du blir sminkad av en M.U.S:a och fotograferad av en superfotograf! Bilden kommer att ligga på Bracys hemsida i en hel månad.



För att se tävlingsreglerna gå in på bloggen och delta !!



htt://bracy.blogg.se

2009-11-02 @ 20:17:25
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Emma

Gick det bra på träningen? Gah..borde verkligen försöka komma igång själv..

2009-11-03 @ 12:59:54
URL: http://emmchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0