Paus i pluggandet

Just nu har jag en liten kaffepaus i mitt skrivande av den kritiska granskningen. Det känns som om jag har kommit över den värsta startbarriären, men skrivkrampen har långt ifrån släppt. Jag har hittills fått bukt på dispositionen, inledningen samt bakgrunden. Det sista jag gjorde innan pausen var att plita lite på syftet och det verkar bli rätt okej. Det gäller att hålla sig informativ samtidigt som väldigt kortfattad då allting ska rymmas på 5-6 sidor. Det är lite trixigt!

För att orka fortsätta skulle jag behöva en rejäl lunch, men jag har banne mig ingenting hemma att laga. Jag brukar vara en jäkel på att ta lite av varje och klura ihop en måltid, men idag tryter idéerna totalt. Det enda jag har hemma ligger i frysen och är således djupfryst, vilket gör det väldigt omständigt att laga någonting på. Får antingen pallra mig ner till Konsum och handla eller så håller jag ut och lagar en tidig middag istället. Det ska serveras baconsprängd köttfärslimpa med ugnsbakade rotfrukter till middag nämligen, vilket jag ser fram emot. Det är nog en av mina toppfavoriter vad det gäller mat.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: jenny

trist det där när motivationen inte infinner sig. Sitter i samma sits nu. Arbete på g men jag kommer fan i mig inte i gång

2009-11-30 @ 16:04:00
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

Hejsan, allt bra?=) :) Jag håller på med min praktik nu, så har fullt upp haha.. Men annars mår jag bra.

Kram Veronica

2009-11-30 @ 16:43:24
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

SVAR:Ok, vad konstigt, hoppas inläggen dyker upp då hihi..

Ja jättekul trivs jättebra =) Ja precis det är intressant och lärorikt ;)

Ok vad ska du praktisera på då?=)

Kramis <3

2009-11-30 @ 17:30:05
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0