Redan fredag igen

Ännu en skolvecka har passerat och den här gick lika fort som den föregående. Det känns liksom som om veckorna bara innehåller måndag, fredag, lördag och söndag - allt däremellan hinner man inte med att uppfatta. Det är nästan lite skrämmande.

 

Gårdagens besök hos tandläkaren gick okej. Jag hade inga hål och allting såg bra ut, bortsett från tandköttsproblemet som jag själv uppmärksammat på sistonne. Jag var övertygad om att tandläkaren skulle kunna hjälpa mig att åtgärda eller ge råd om hur jag skulle få bukt med tandköttet som dragit sig tillbaka på en tand, men det gick tyvärr inte. Ett tandkött som har dragit sig tillbaka går inte att ordna - bara motverka att det blir värre. Usch vad besviken jag blev! Jag som inbillat mig att tandköttet var som huden och växte tillbaka när det läkte, men icke. Det jag nu skulle göra framöver var att använda mig av mellanrumsborstar och tandtråd och därmed lindra den inflammation som orskat problemet. Detta gör mig väldigt ledsen för att mina tänder har alltid varit så problemfria, utan hål eller andra bekymmer. Tandläkaren sa att jag hade en väldigt bra munhygien, därför förundras jag över hur problemet har uppstått. Jag blir så frustrerad!

 

Nu ska jag slumra en stund i soffan. Jag sov alldeles för få timmar i natt, så om jag ska kunna hålla mig vaken mer än till 19 ikväll så måste jag vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0