Söndagstrött

Idag är jag bra seg alltså. Det blev utgång igår och på grund av mina numera sunda levnadsvanor gällande kost och träning så tålde jag ingenting i alkoholväg. En grogg och jag blev helt snurrig och kände mig rejält ur balans. Jag som inte ens skulle dricka över huvud taget, men så blev det i alla fall. Efter en trevlig kväll hos Julia bar det sedan av hem till Björn och Paulina. De hade maskeradfest och jag var den enda som inte var utklädd. Det kändes ju lite off, men jag var glad ändå. Klockan drog iväg som sjutton och det slutade med att vi fick rusa till Harrys för att hinna med en vända på krogen. Det var massor med folk ute - dock inte många man kände.

 

Nu ska jag ta mig en eftermiddagslur i soffan tillsammans med katterna. Jag hade tänk att träna ikväll, men det lär nog inte bli av. Hela jag känns som en spaghetti... Det är nog bäst att spara på krafterna och använda dem rejält på cirkelfyset imorgon istället. Eller hur?

 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0