Äntligen fredag

Idag har jag haft kartläggningsexamination på förmiddagen. Hela fyra timmar satt vi och opponerade på arbeten och efter det kändes hjärnan helt tom. Jag hade verkligen ingenting mer att tillägga. Jag ville bara ut i friska luften och inte behöva tänka på någonting. Jag hade en timma att fördriva innan tåget skulle ta mig hem, så det blev en vända till kaffe- och tébutiken. Där stod jag länge och väl och botaniserade mig bland alla härliga téer. Jag tror jag doftade på nästan alla sorter och det märktes att butiksbiträdet blev rätt trött på mig och mitt eviga luktande till slut. Det blev slutligen 1 hg Miss Saigon (grönt) och 1 hg Brunkulla (rött).

 

När jag kom hem blev det en snabb lunch och sedan iväg på ansiktsbehandling på Hud&Hår. Det var riktigt skönt. Man känner sig så fräsch efteråt och dessutom får man nyvaxade och snygga ögonbryn samt färgade fransar. Det känns kul lagom till tjejkvällen imorgon.

 

Är nu precis hemkommen från träningen. Det vankas en dusch och en rejäl middag. Hur kvällen ser ut är inte riktigt bestämt ännu. Antingen blir jag hemma eller så tar vi oss en sväng ner till Harry´s som har 1-årsjubileum idag. Sådant är alltid roligt! Oavsett vad som händer ikväll så blir det lugnt eftersom jag ska jobba imorgon förmiddag, som vanligt.

 

Ha en skön start på helgen allesammans.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0