Blödiga lilla jag

För en stund sedan låg jag i soffan och kollade på Förlossningskliniken. Hjälp vad jag grinade - jag är så väldigt blödig. Samma sak gäller när jag kollar på Extreme Home Makeover och liknande program som innefattar människor som blir glada. Fast förlossningsprogram tar priset, för jag tycker att det är lika fantastiskt och fascinerande varenda gång en bebis kommer till världen och då kan jag inte hålla tillbaka tårarna. Det är kanske ett ålderstecken, för så var jag inte när jag var yngre.

Och på tal om bebisar. Det dröjer inte alls länge tills jag blir moster för andra gången. Min syster och hennes sambo väntar sitt andra barn som är beräknat om fyra veckor. Jag tycker inte det alls är länge sedan de berättade om nyheten. Tiden har gått så fort. Dock tror jag inte att syrran känner likadant, hehe.

Det ska bli så mysigt att få snosa liten bebis igen. De luktar ju så gott!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack :), är så kul att inreda! kram

2009-10-12 @ 17:37:44
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0