Fördriver tiden

Jag sitter just nu i skolan och fördriver tiden. Jag ska träffa F om ca en timme för att lämna mitt arbete och få ett ex av hans, inför kartläggningsexaminationen på fredag. Nu när det har börjat läggas ut arbeten på It´s learning så att alla har tillgång till dem börjar man bli nervös. Man är ju nyfiken och går in och läser andras, trots att det är jobbigt och gör en allt mer nervös. Jag får hela tiden för mig att jag har gjort fel och att jag har glömt en massa viktiga saker. Å andra sidan kan man inte tänka så. Ingen är perfekt och man kan inte göra allting exemplariskt alla gånger... Får försöka ta det med ro och hoppas på det bästa inför fredagen.

Det ska bli skönt att få komma hem tidigt idag. Det blir till att ta 10.33-tåget hem. Då ska jag cykla till djuraffären och kolla på ett golv-till-tak-klösträd till katterna. Jag har så länge velat ha ett sådant och nu har de ett jättebra extrapris. Jag hoppas innerligt att det är ett ställbart klösträd så att jag slipper borra fast det, för i sådana fall blir det inget köp. Då blir jag besviken!



Klösträd för beställning, fraktfritt pict big


Klösträd för beställning, fraktfritt pict big

Tänk om man ändå hade plats för någon av de här!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har utmanat dig :)

2009-10-19 @ 11:28:23
URL: http://minnyahobby.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

Hejsan, allt bra med dig?=)

2009-10-19 @ 13:33:13
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0