Heldag i Örebro

Imorse åkte vi med Emils mor och far till Örebro. Vi skulle iväg och hälsa på Emils lillebror i hans lägenhet och hälsa på lilla kattungen som han köpte förra veckan. Rackarns vad söt den lilla busen var! Han var så liten att han fick plats i min handflata. Gosig var han också - hur man än placerade honom så lade han sig ner och somnade. När jag såg honom fick jag lite ont i magen av tanken på att jag aldrig själv fått haft mina katter sedan de var sådär små och rara. Felix var ju 6 månader när jag fick honom och Tuss var 2,5 år. Därav blev jag smått sugen på att para Tuss med någon stilig katthane så att jag kan få mååånga kissebebisar. Grannen har en stilig Skogskatt - undra om den skulle vilja ställa upp?

När vi ändå var i Örebro blev det en sväng in på IKEA. Jag skulle bara ha några småsaker och tro det eller ej - jag höll mig till de småsakerna. Jag klarade mig från att gripas av shoppingmani och handla en massa onödigt. Jag har liksom börjar inse att jag inte kan köpa hem så mycket mer, för allting måste ju få plats.

Detta handlade jag:

SLÄTTHULT Självhäftande dekoration
Självhäftande väggdekoration (till badrummet) - 149 kr.

KARDEMUMMA Kruka
3 st krukor till köksfönstret (de tvärrandiga) - 25 kr per st.

BÄSTIS Klädvårdsrulle
Klädvårdsrulle 9 kr - djurägarens bästa vän.

GOSIG MUS Mjukdjur
Leksaksmus (brun) till katterna 9 kr.

IDEALISK Tekula
Tekula 5 kr.

Kommentarer
Postat av: Jenny

kanonsöt väggdekoration till badrummet

2009-10-05 @ 07:26:09
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0