Motivationssvacka.

Usch idag känns det trögt. Jag skulle behöva skriva som en galning på min hemtenta, men jag har verkligen noll motivation. Jag har försökt hitta motivationen hela förmiddagen, men vet inte riktigt vart jag har förlagt den. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och hur jag ska disponera min text och det gör mig irriterad. Då resulterar det i att jag struntar i att skriva istället - måttligt bra. Får försöka ta mig i kragen, för jag har egentligen ingen mer tid att spilla...

För övrigt har jag väl inga större planer för dagen. Funderar på att åka och träna ett baspass klockan 17 - det vore skönt. Det är Carola som leder ikväll och det brukar vara roligt. Om jag åker och tränar så har jag i alla fall gjort någon nytta idag. Det låter väl vettigt, eller hur?

Bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

LÅter som en bra idé med träningen. Då kan du koppla bort skriveriet lite. Kram

2009-10-01 @ 16:35:09
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Tack så mycket söta du :)

2009-10-01 @ 18:25:42
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0