PMS-monstret

Idag är jag på dåligt humör. Jag har sovit dåligt och är allmänt grinig, men får försöka håller modet upp ändå. Har precis färgat håret och det blev bra. Min vanliga färg har utgått ur sortimentet och den jag tog sist istället för min vanliga var slutsåld den här gången. Är det inte typiskt, så fort man blir förtogen med någonting? Därför fick det bli ytterligare en ny sort den här gången - Garnier Cream 5,0 (ljusbrun). Jag brukar vanligtvis alltid ta en färg med lite guld i, men det kan ju vara kul att testa någonting annat. Det blev lite mörkare än vad jag hade planerat fast vad gör det? Det är ju höst.

Nu ska jag avnjuta mitt nybryggda kanelkaffe och fortsätta lyssna på musiken som ljuder genom mina högtalare. Fick ett tips om gruppen Evergrey av Emma och jag är helt såld. Asbra verkligen! Alltid kul med ny musik för jag har annars en tendens att bara lyssna på samma hela tiden.

Ha en fortsatt bra lördag.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0