Rackarns beslutsångest

Jag är i stort behov av smakråd. Jag ska beställa ett klösträd till mina katter och jag har valt ut dessa två som mina favoriter, som håller rimligt pris (båda kostar 1200 kr per st). Eftersom priset inte skiljer sig någonting mellan dem så är det utformningen jag får gå efter. Oavsett vilken modell det blir ska den i alla fall vara i beige för att smäla in i den övriga inredningen här hemma. Jag försöker väga för och nackdelar mot varandra, men kan ändå inte bestämma mig. Därav behöver jag ett smakråd från er läsare. Vilken anser ni är snyggast, ser roligast och mest användbar ut för mina två katter Tuss och Felix?

 

 

Bottenplatta: ca 50x70 cm
Reglerbar höjd 230-260 cm



 

 

Bottenplatta: ca 50x75 cm

Reglerbar höjd 230-260 cm


Kommentarer
Postat av: sofie (dillen)

Jag röstar på den första! Men å andra sidan blir nog den under jäkligt snygg i ett hörn, där den står med själva "trekantshörnet" av de olika våningarna in mot hörnet. Hm, svårt val det där!

2009-10-28 @ 19:28:55
URL: http://stadslantis.wordpress.com
Postat av: Mona

Den översta absolut. Mest estetiskt tilltalande och med mjukare former som passar till mjuka saker som små kissar :), mvh Mona f.d. *Solvindens Cornish Rex

2009-10-29 @ 16:50:58
URL: http://blogg.tarotonline.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0