Sega söndag

Vilken grå och trist söndag det här är. Jag sitter och spelar Café World på Facebook och har allmänt långtråkigt. Det är ett lagom underhållande spel en dag som denna. Jag sitter och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka och träna. Det blev ingen fest igår eftersom jag så gärna ville kunna köra ett pass idag, utan att riskera hjärtklappning och spaghettikänsla i kroppen. På så sätt känner jag mig hyffsat pigg och fräsch, men har ändå ingen motivation att hitta på någonting vettigt förrän träningen.

Igår kväll var jag hemma hos Hilda. Vi satt och pratade och hade en allmänt lugn kväll. Skönt att ha en sådan kväll medan grabbarna var ute och slirade. Jag fick skjuts hem vid tolvtiden och det kändes lagom. När jag kom hem hade jag svårt att sova för jag hade så himla ont i magen. Det är lite katarrkänning efter bearnaisesåsen och rödvinet till köttet i fredags. Efter maten slank det då även ner en och annan cheezeball och det får man lida av i efterhand. Samma sak med gårdagens kaffe. Dumma mage! Eller är det kanske jag som är dum som utsätter mig för det? Gränsen är hårfin, haha.

Ha en bra avslutning på helgen allesammans.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0