Uppe med tuppen

Idag är jag uppe skapligt, fast jag skulle kunna ligga kvar i sängen och dröna hela förmiddagen om jag så ville. Sitter just nu och äter en god frukost bestående av en skål med fil, müsli och skivad banan och en smörgås med rökt kalkon. Om en stund blir det även en kopp grönt té. Det känns som en bra start på dagen. Lunchen sedan kommer att bestå av stekt lax och pastasallad. Lite frukt kring 15-tiden och sedan borde jag palla kvällens medelpass på Friskis som en dans.

Ikväll ska vi gå ut och äta middag på Rhodos. Deras mat är så himla god och jag antar att beställningen lutar åt det gamla vanliga - dock inte med pommes frites till. Det tillräckligt onyttigt ändå med de där fyra såserna som man doppar brödet i. Ett glas rödvin till detta skulle sitta fint, men ska försöka avstå det också. Det känns bara onödigt!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, hoppas du har en bra dag?

Tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling i min blogg, där man kan vinna ett illustrations porträtt. Tävlingen avslutas på söndag. Kram Sandra

2009-10-16 @ 11:17:06
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: shall

Hej.



Det där såg riktigt gott ut något som skulle passa mig i smaken.



Nu har jag äntligen beställt hem en massa skor/stövlar som finns till försäljning på min blogg.



Alla är helt nya och kommer från USA så om du gillar skor ta dig en titt och se om du kan hitta något du gillar.



Det är först till kvarn som gäller just nu finns det 5 riktigt snygga varianter att välja mellan.



Hoppas du får en riktigt bra helg.

2009-10-16 @ 11:27:04
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: Bea

Åhh rhodos mat! De var inte igår... ! Helt plötsligt vart min nudlar inte så frestande längre...

2009-10-16 @ 21:11:39
URL: http://beatricepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0