Dagens tips

Jag vill bara upplysa om att man INTE ska äta en hel ask Extra drops pro på en dag. Denna lilla ask på fjuttiga 35 g kan ställa till väldiga magkramper kan jag säga. Jag kan av egen erfarenhet meddela att magen expanderar till dubbel storlek och man får enorma gasbildningar. Vi satt hemma hos svärmor och åt middag när det helt plötsligt kändes som om någon högg en kniv i magen på mig och det mullrade som en jordbävning. Jag kunde inte förstå vad det berodde på, men Emil påminde mig om tablettasken som jag knaprat in mig under eftermiddagen. Hur dum får man vara egentligen - jag vet ju att de har laxerande verkan vid överdriven konsumtion. Men är en ask överdrivet? Tydligen...

Vi hade jättetrevligt hos M, men dessvärre var vi tvungna att gå hem på grund av denna lilla magincident. Jag var tvungen att skynda hem för att parkera mig på toan. Så det kan gå...

Aja, man lär så länge man lever. 


Förbaskade tabletter. Aldrig mer säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh faaan! Jag har käkat dessa flera gånger och då en hel ask utan problem. Tänk att man kan reagera så olika. Hoppas det inte höll i sig alltför länge. När kommer du till Friskis då?

2009-09-15 @ 21:29:25
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0