Ingen rolig dag

I morse vaknade jag med en riktigt obehaglig huvudvärk. Jag hade jättesvårt att somna i natt på grund av magsmärtorna (se tidigare inlägg) och låg därför vaken till klockan 03 i natt. När jag vaknade av mobilalarmet lite innan 06 ville jag bara sjunka genom marken - jag mådde inte bra. Jag gick upp och gjorde i ordning frukost och tog en alvedon i hopp om att må bättre innan avfärd till skolan, men det gjorde tyvärr ingen verkan. Det var bara att såsa sig tillbaka till sängen och fortsätta sova. Jag vaknade vid 11-tiden och drack ett glas vatten och sedan somnade jag om igen. Det är inte likt mig... Min hankatt Felix kom och kröp upp bredvid mig i sängen och tittade frågande - varför ligger du bara här, lek med mig! Efter en stund tröttnade han och lade sig till rätta och då somnade vi båda igen. 


Sitter just nu och inväntar lunchen som Emil lagar ute i köket. Jag är inte speciellt hungrig, men äta måste man... har jag hört. Efter maten blir det antagligen sängen igen. Jag borde försöka läsa lite eller göra åtminstone någonting vettigt, men det finns ingen energi.

Zzzzz...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbigt att behöva gåtill skolan när man inte känner sig så bra. Stor kramfrån mig

2009-09-15 @ 18:20:05
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0