Praktik och födelsedagsfirande

Idag har jag varit på praktiken igen. Det är så roligt och givande så jag hinner knappt hem innan jag börjar längta tillbaka. Det måste vara ett gott tecken på att man valt rätt yrke, eller vad tror ni? Dock kommer det dröja enda tills på måndag innan jag ska tillbaka igen. Imorgon har vi seminarium på Campus, torsdag har jag tid på kvinnokliniken för isättningen av spiralen och på fredag är det tid på Campus igen, så praktiken får vänta. Veckorna går ju så fort - det säger bara svisch så är det måndag igen.

Sitter just nu och har en liten paus efter hemkomsten från praktiken. Det är skönt att rensa huvudet en stund innan det är dags att plocka fram böckerna och börja läsa. Dessvärre vet jag inte riktigt hur jag ska hinna med allting nu under eftermiddagen/kvällen eftersom jag måste plugga, köpa blommor till mormor som fyller år idag, laga mat, äta och sedan åka och fira mormor. Det blir lite tajt om tid, men det ska gå.

Nu ska jag gå och bre mig en smörgås för att slippa höra min kurrande mage.
Ha en fortsatt bra dag allesammans.
Tjingeling


Grattis grattis till mormor som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Tack så mycket :)



Nej den helkroppsbilden är rätt så gammal. den är nog 1-2 år gammal. Och det är så jag vill se ut igen.

Nej många tycker inte att jag ser tjock ut men det sitter på magen alltihopa..

2009-09-08 @ 16:18:18
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du trivs på vfu:n. Vart är du? Nästa termin ska jag också vara på lågstadiet, men vet inte vart än. Kram

2009-09-08 @ 17:15:04
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0