Fredag igen då

Tänk vad veckorna går fort. Det säger bara svisch då är det fredag innan man knappt hinner blinka. Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, åt frukost i lugn och ro och begav mig sedan iväg för att veckohandla åt mormor. Det var en väldig massa grejer hon skulle ha den här gången, så det tog sin lilla tid. Nu är det dags för en exklusiv lunch bestående av havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk - i princip det enda min stackars mage tål just nu. Sedan ska jag iväg och träna klockan 16.30. På schemat där jag bokade in mig stod det "rullepass", så jag har ingen aning om vad det kommer att bli för sorts träning. Det blir dagens stora överraskning! Förhoppningsvis är det ett lagom krävande pass - annars kommer jag att vara fullkomligt ledbruten imorgon.

Ha en fortsatt bra fredag och en bra start på den efterlängtade helgen!
Bye

Kommentarer
Postat av: nella

Hej! Jag är så sugen på att dela ut något till mina söta läsare i ngn slags tävling. Har du något tips så får du gärna ge mig det under senaste inlägget som handlar om just det.. :)

2010-04-09 @ 14:21:38
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0