Fullkomligt fruktansvärd... men kul minne

Vi satt och diskuterade väckningslåtar förut och då susade ett tanke genom huvudet på mig och påminde mig om vår väckningslåt under lägerveckan i Gamleby på gymnaiset. Varje morgon struttade lärarna runt i korridoren, men en liten bandspelade på axeln, och sjöng med i denna fasansfulla låt för att väcka oss elever. Kan det finnas ett värre sätt att försöka väcka redan obstinata tonåringar? Kan knappast tro det va? Att höra denna låt på repeat varje morgon i en hel vecka var rena döden och därav kom min utmärkelse för veckans värsta morgonhumör, för i slutet av veckan brast det för mig.

 

Lyssna själv och gör er egen bedömning?

Ska man skratta eller gråta?

 


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Delta gärna i min tävling där du kan vinna en helt ny design! :D



http://snyggeman.blogg.se/2010/april/utkast-april-4-2010.html

2010-04-07 @ 01:47:10
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: f.

hemskt!!!

2010-04-07 @ 07:10:50
Postat av: Fhinn

Jag har kanske en som slår den.. men det var i lumpen, så jag vet inte om det räknas. Söndag natt, alla har kommit tillbaka efter ledigheten, på schemat inför veckan står "civilt" studiebesök och bussresa i civila kläder hela veckan.

Klockan 03.30 vaknar samtliga beväringar av att befälen dunkar med järnrör i våra metallsängar och skriker UPPSTÄLLNING OM 5 MIN!!! Direkt efter den uppställningen följde 10 dagars uthållighetsövning med minimal sömn och marcher som sträckte sig över flera dagar i sträck. Men som sagt, det är lumpen så det kanske inte räknas...

2010-04-07 @ 20:41:54
URL: http://fhinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0