Ledig måndag

Idag har jag haft en avkopplande ledig dag. Inte helt otippat sov jag bort halva dagen eftersom jag hade bra många timmars sömn att ta igen efter lördagens bravader. Det är dock smällar man får ta när man är ute och ränner hela nätterna istället för att vara duktig och gå hem och sova.

Dagens sysselsättning har, förutom att sova, bestått av fika hos mormor, promenad och veckohandling. Om en stund ska jag tillaga kvällens middag, för att sedan byta om och bege mig iväg till Friskis. Idag är det måndag och det innebär Cirkelfys, vilket ger en mycket bra start på veckan. Jag har fortfarande lite träningsvärk efter lördagens gympamania, men det ska nog gå ändå. Bara man kommer igång och mjukar upp kroppen brukar värken ge sig.

Hoppas att veckan har börjat bra för er också, kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0