Mysig onsdag

Idag har jag varit hos Linda och hälsat på deras nya familjemedlem - rottistjejen Leja. Hon var helt galet söt och det fick ju såklart hundälskaren inom mig att vakna till liv. Du kan inte skaffa hund just nu Maria. Tänk logiskt, du har varken tid, pengar eller utrymme för en hund, försökte jag tänka för att stilla mitt längtande sinne. Det får räcka att låna/vakta andras framöver, tills jag finner det mer lämpligt att själv skaffa en egen hund i framtiden. Jag är ju trots allt uppvuxen med hund och vet hur mycket tid och ekonomiska förutsättningar som det kräver.

Bilden är lånad av Linda.

Efter besöket hos Linda tog jag en liten cykeltur ner till min syster för att gosa lite med barnen och hämta en film som de lånat av mig. Där blev det en fikapaus innan jag begav mig hem igen för att tvätta mina fönster. Det är en syssla som jag har dragit ut på in i det längsta, men äntligen är det gjort. Äntligen kan jag se ut igen!

På vägen hem från syrran gick jag in en sväng på Åhléns för att ta mig en titt på en ny väska. Min gamla handväska sjunger verkligen på sista versen och behöver en ersättare. Jag hittade en riktigt snygg svart variant med häftigt leopardtyg inuti, som fick följa med mig hem. Det blev även en parfym - DKNY´s Red Delicious. Det var en liten flaska på 15 ml som jag ska ha som test för att se om jag trivs med den.

Parfymen som råkade bli ett litet impulsköp. Mycket nöjd!

 

Inne på Netto var jag dessutom tvungen att köpa hem och testa Marabous senaste nyhet med polkagris. Jag är ju galen i deras mintkrokant och då kunde ju detta inte vara alldeles fel. En riktig höjdare om man gillar kombinationen av choklad och mint - bör testas!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Så söt hund :D

den parfymen har jag fast i doften fresh blossom :D

2010-04-28 @ 21:55:34
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh! Jag bara ääääälskar alla DKNY parfymer! Riktigt bra köp!

2010-04-28 @ 22:28:07
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0