Trevlig överraskning

För en liten stund sedan plingade det till på min MSN, där Linnéa meddelade att hon blivit sjuk och inte kunde gå på den inplanerade bion som hon hade med sin mamma. Hon ville då överlåta biljetterna till mig så att jag kunde gå tillsammans med en kompis. Efter en rejäl rundringning tackade Frida ja till mitt erbjudande, så vi ska gå och se Flickan från ovan klockan 15.30. Jag läste boken härom året och jag hoppas verkligen att filmen lever upp till förväntningarna och är lika bra som boken.

Detta blev minsann en trevlig söndagsöverraskning. Snart dags att bege sig!

Någon av Er läsare som har/har tänk se Flickan från ovan?


Kommentarer
Postat av: Bella

Inte varken sett eller läst den? Var filmen bra? :)

Vi ska se på sista filmen ur stieg larsson trilogin, luftslotter som sprängdes.

kram

2010-04-11 @ 18:04:52
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0