Valborg 2010

Oh vilken mysig förmiddag denna valborgsmässoafton började med. Jag sov hos honom i natt och som alltid är det helt underbart att vakna bredvid honom och inse att det fortfarande är verklighet. Det händer faktiskt på riktigt - det är ingen dröm. När vi hade vaknat till gick han upp och dukade fram frukost framför tv:n i vardagsrummet och det kändes omåttligt lyxigt. Kan inte minnas senast jag blev så bortskämd!

Efter frukost och lite slappande i soffan begav vi oss ner till Bolaget för att inhandla lite gott dricka till kvällen. Vi tycktes inte vara ensamma om den tanken, för hela butiken var knökfull av törsta sista-minuten-handlare. Därifrån blev det en vända in på Netto för att köpa kött och potatissallad till grillningen. Det kommer att bli en efterlängtad grillpremiär för mig ikväll - så efterlängtat!

Väl hemma från stan bytte jag om till träningskläder för att bege mig ut på en joggingrunda. Det har blivit lite dåligt med träning den här veckan pga. domningar i fingrarna och yrsel som blir av järnbristen, men idag kändes det okej. Det blev en uppfriskande runda på 4,5 km som kändes riktigt bra. Jag fortsätter att förvånas över hur mycket jag klarar numera, jag som dömde ut mig själv förr och sa att jag verkligen inte kunde löpträna. Det var ju bara bullshit! Jag kan om jag bara vill och det mesta av orken tycks sitta mellan ögonen. Antagligen är det den mentala barriären som jag lyckats ta mig över nu. Det är en riktigt häftig känsla - kan jag så kan alla.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Härlig känsla det där när man vaknar på morgonen sidan om någon man tycker om :D

2010-05-01 @ 11:53:51
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0