Vilken eftermiddag

Nu under eftermiddagen har jag varit uppe på Ö&B och Willys och handlat lite. När jag kom hem tvättade jag av balkongmöblerna, bryggde mig en stor kopp kaffe och satte mig i vårsolen för att njuta av värmen tillsammans med en bok. Jag blev sittande där en bra stund, men nu började det bli lite kyligt sedan solen letat sig in bakom molnen. Jag hoppas att morgondagen bjuder på samma underbara vårväder så att jag kan sitta där ute på balkongen och njuta igen, för det var alldeles ljuvligt. Livskvalité.

Kommentarer
Postat av: f.

hoppas med att solen kommer fram imorgon.Då blire balkongen för mej med.:)

2010-04-04 @ 18:54:39
Postat av: carro

Visst är det underbart!! =) Hoppas att solen vill titta fram varje dag nu. hehe

kram

2010-04-04 @ 21:08:47
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0