Ett tips som fungerade

Som ni kanske minns skrev jag härom veckan om hur min hud och mina läppar reagerar på kylan. I och med det inlägget bad jag om tips på hur jag skulle råda bot på problemet och fick då en rekommendation om Locobase repair - en receptfri kräm för extra torr hud. Det blev en vända direkt till apoteket för att köpa den och nu efter ca. 10-12 dagar mår min hud SÅ mycket bättre. Inga sprickor så långt ögat kan nå - se själva nedanstående före- och efterbild.


En väldigt ljusskillnad på bilderna, men det bjuder jag på.
Ni ser skillnaden i alla fall! Nu kan jag le och äta igen utan att hela munnen krackelerar.
Kan varmt rekommenderas vidare!


Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Jag förstår det, men hoppas att han kommer underfund med det själv också =) Kul att salvan funkade =) KRAM!

2010-12-07 @ 14:27:35
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: anna

told you so :)

2010-12-07 @ 20:34:48
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0