Mycket dålig helgupdate

Det har blivit väldigt dåligt med update den här helgen, eller obefintligt snarare. Natten mellan torsdag och fredag sov jag hos älsklingen och satt sedan där hela dagen och pluggade med min bärbara dator. Ännu har vi inte hunnit fixa en router så att jag kan komma åt internet hemma hos honom, vilket var väldigt effektivt eftersom jag inte kunde vara inne på Facebook och bloggen och andra störningsmoment under dagen. Jag blev således tvungen att plugga. Fast jag lyckades ändå hitta andra sysselsättningar - älsklingen fick en skinande ren spis t.ex. Och disken diskades. Det var på håret att dammsugaren åkte fram också, men där fick faktiskt gränsen gå.

På fredagskvällen satt jag och älsklingen barnvakt åt mina underbara systersöner medan syrran och Nicke var på julfest med jobbet. Andreas tyckte att det kändes lite creapy att komma hem från jobbet och mötas av mig tillsammans med två barn i hallen, vilket jag kan förstå. Vet vem, kanske så verkligheten ser ut om några år. När barnen hade somnat kollade vi på Idol, åt pizza och slappade i soffan.

Lördagen spenderades hemma hos älsklingen, nedbäddade i sängen med en skål OLW´s ostbollar och HELA säsongen av Solsidan. Vi drog alla tio avsnitten på ett bräde. Inte ett öga var torrt, skrattade så vi skrek. Det är en fullkomligt geniatisk serie, för den som inte har sett den! Jag håller alla tummar jag kan för att det ska komma en fortsättning och att den är lika grym som första.


Idag är det söndag och dagen har hittills varit rätt slö. Hela förmiddagen spenderades i sängen och nu under eftermiddagen har jag diskat, städat och plockat lite här hemma. Det lär inte bli mycket mer än så gjort idag.

Hoppas att alla har haft en riktigt bra helg!
Kram och tjing.

Kommentarer
Postat av: sandra

säsong 2 kommer i mitten av januari 2011 =)))))

2010-12-05 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0