Nagelfin till nyår

Igår när jag var på stan fick jag ett ryck att köpa nagelstickers att pynta naglarna med till nyår. Det var åratals sedan jag höll på med sådant och tyckte att det kunde vara kul att testa på nytt. Det blev en förpackning med 400 stickers i olika former och storlekar, så nu är det bara att börja leka. Jag gjorde ett prov igår kväll och resultatet kan ni se på min tumme här intill. Mycket dålig kvalitet på bilden, men det är tre blommor och två silvriga stenar. Det är pillrigt som sjutton att få allting på plats, men det färdiga resultatet blir bra läckert!


Varför betala flera hundra kronor per tillfälle på en salong
när man kan pimpa naglarna 10-15 gånger hemma för 70 kr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0