Uppe med tuppen för en gångs skull

Idag är det dags för inlämning av våra alster, så långt som vi har hunnit hittills, inför gensvarsseminariet. På fredag är det seminarium och då ska handledaren och alla inom gruppen ha läst varandras texter och kommit med kommentarer. Hiss eller diss, det är frågan. Just nu vet jag ingenting om läget eftersom handledningen har varit som den har varit. Jag har bara kört på som jag har tyckt känts bra, vilket kan innebära alltifrån succé till en totalsågning på fredag. Rena lotteriet skulle man kunna säga.

Eftersom det nu vankas inlämning om ca. tre timmar har jag fått en liten nytändning i skrivandet. Jag vill ju ha så mycket som möjligt skrivet för att kunna få feedback. Därav satte jag klockan på 08 och steg upp direkt utan att trycka på snooze (har nog aldrig hänt förut) och här sitter jag nu. På bloggen visserligen, men jag har faktiskt pluggat innan jag påbörjade inlägget.

Åh vad jag skulle vilja krypa ner i sängen igen hos älsklingen som ligger där och sover sött. Han tycks sova djupt - inte ens ett jordskalv skulle kunna väcka honom. Snarkar gör han också, gulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0