A lot to do

Goddag alla kära läsare

Just nu sitter jag och försöker skriva en inlämningsuppgift som ska in på fredag och det går väl sådär. Jag brukar alltid vara lite seg i starten när det gäller skrivande, men nu går det trögare än vanligt. Om det går som planerat ska jag vara klar med den här abstractuppgiften idag, för att sedan kunna ta tag i allting annat jag ska göra den här veckan. Jag har skrivit en att-göra-lista som jag har hängt på hyllan ovanför datorn och det känns som om den kommer att krypa ner därifrån och kväva mig. Ungefär såhär ser det ut:

* Läsa de tre artiklarna
* Skriva abstract
* Läsa boken Ledarstilar i klassrummet
* Förbereda morgondagens seminarium
* Planera inför vfu:n
* Maila planering till vägledaren

Jaja, det är väl bara att ta tag i eländet. Det är ju tyvärr ingen som kommer att gör det åt mig, hur mycket jag än önskar det.

Hur ser Din dag ut? Är den lika fullspäckad som min?

Kommentarer
Postat av: carrie

Hejsan, tänkte bara tipsa om att jag har en designutlottning på min blogg, du kan ju titta in och se om den faller dig i smaken så kan du vara med och tävla! =) Ha en bra dag!

2010-02-23 @ 17:42:21
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej! =)

Skulle du vara intresserad av en ny design? ;)

2010-02-23 @ 18:34:49
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Johanna

De delade meningarna om Egypten beror nog helt på var man hamnat, om man haft tur med vädret etc. Vi var i Hurghada förra året, men var inte alls lika nöjda med den resan som den här. Och det berodde på att orten i sig var väldigt stökig och stojig, hotellet låg in the middle of nowhere och vädret var sisådär - varma dagar men kyliga kvällar. Om ni funderar på att åka rekommenderar jag verkligen att ni åker till trakterna kring Sharm el Sheikh istället. Det är mycket renare och fräschare där. Nu finns det förstås många andra egyptenresenärer som har helt andra uppfattningar än jag, men detta är baserat på mina erfarenheter iaf:) Hoppas du blivit lite klokare:)

2010-02-23 @ 20:16:14
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0